sâmbătă, 25 ianuarie 2020

RUGACIUNEA ZILEI .. DE SÂMBĂTĂ

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


                                         http://babylenutaicoaneortodoxe.blogspot.ro/



Doamne Iisuse Hristoase, Judecatorul meu cel Preadrept, stiu ca pacatele mele sunt fara de numar, de aceea Te rog in aceasta zi, in care de Iosif si de Nicodim pus fiind in mormant, Te-ai pogorat in iad cu sufletul Tau cel Sfant si indumnezeit, si de acolo ai indepartat intunericul cu Lumina Dumnezeirii Tale si ai adus nespusa bucurie stramosilor nostri, fiindca, i-ai mantuit de robia pacatului si i-ai suit in Rai. Te rog Doamne, ingroapa pacatele si cugetele mele cele rele si viclene, ca sa piara din mintea mea si sa nu se mai lupte cu sufletul meu. Lumineaza intunecatul meu iad al inimii mele, alunga intunericul pacatelor mele si suie mintea mea la cer, ca sa ma bucur de fata Ta. Asa, Doamne, primeste umilita mea rugaciune, ca pe o tamaie mirositoare, pentru rugaciunile Preacuratei Tale Maici, care Te-a vazut pe Cruce pironit intre doi talhari si de durerile cele cumplite i s-a ranit inima, care, impreuna impreuna cu Ucenicii si cu Mironositele, Te-a pus in mormant si a treia zi Te-a vazut inviat din morti, iar la Inaltarea Ta Te-a vazut suindu-Te de la pamant la cer, insotit de Sfintii Tai Ingeri.
Milostiveste-Te, Doamne, si de cei vii, si de cei raposati, pentru rugaciunile Sfintilor Tai, catre care zic si eu, nevrednicul: Fericiti slujitori ai lui Dumnezeu, nu incetati a va ruga Lui ziua si noaptea pentru noi, nevrednicii, care pururea gresim cu nenumarate pacate. Mijlociti pentru noi darul si ajutorul lui Dumnezeu, pe care nu stim a-l cere dupa cuviinta. Nu incetati a va ruga, pentru ca prin rugaciunile voastre pacatosii sa dobandeasca iertare, saracii ajutor, intristatii mangaiere, bolnavii sanatate, cei slabi la minte intelepciune, cei tulburati liniste, cei asupriti ocrotire si toti impreuna darul lui Dumnezeu, spre folosul cel sufletesc, in slava lui Dumnezeu celui in Treime laudat, Caruia i se cuvine cinste si inchinaciune in vecii vecilor. Amin si Aliluia!

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO