sâmbătă, 25 ianuarie 2020

HAI CĂ POTI

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


http://babylenutaicoaneortodoxe.blogspot.ro/

Bucuria mea, virtutile teologice sunt: Credinta, NADEJDEA si Dragostea. Deznadejdea, ii bucura foarte mult pe diavoli, fiindca, il departeaza pe om de Dumnezeu si atunci, il prind putere sa-l impinga la depresie, sau chiar la sinucidere (Doamne, fereste!). Un crestin ortodox nu trebuie sa cada in deznadejde si nici maca sa incline spre deznadejde, fiindca, asta inseamna ca i s-a imputinat CREDINTA, si ar trebui sa strige cu lacrimi in ochi: “Cred, Doamne! Ajuta necredintei mele! (Marcu 9:24). Oare, ce inseamna “Doamne! Ajuta necredintei mele”? Inseamna: “Doamne! Ajuta PUTINEI MELE CREDINTE in Atotputernicia Ta. Apoi, cel cazut in deznadejde, nu cunoaste nici IUBIREA LUI DUMNEZEU: “Iata, Eu cu voi sunt in toate zilele, pana la sfarsitul veacului. Amin” (Matei 28:20). Asadar, Dumnezeu Iisus Hristos, este CU NOI, este LANGA NOI si este IN NOI (daca suntem spovediti si impartasiti), in fiecare zi si chiar, in fiecare clipa a vietii noastre. Este o reclama la televizor care spune asa: “Actimel! Hai, ca poti!”. Eu iti spun insa, asa: CU IISUS HRISTOS, IN SULET, HAI CA POTI! Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze, sa-ti umple sufletul de: CREDINTA, NADEJDE si DRAGOSTE, si sa se intipareasca adanc in sufletul tau, aceste cuvinte: “TOATE LE POT INTRU HRISTOS, CEL CARE MA INTARESTE” (Filipeni 4:13). Bucuria mea, HAI, CA POTI! cu Iisus Hristos, care te mereu te intareste si tot El, te si mantuieste! Amin si Aliluia!
Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO