joi, 9 ianuarie 2020

IUBESC ORTODOXIA - DIN 1000 DE MOTIVE


Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



IUBESC ORTODOXIA , pentru că o traiesc din pantecele mamei mele, iar bunica mea m-a invătat "Ingerasul". Dar si pentru că:

Iisus Hristos mă intăreste zilnic, să-mi duc crucea cu demnitate, fiindcă, mai intai este răstignirea (ispăsirea păcatelor) si apoi invierea.


Prin Sfanta Liturghie, Agnetul de pe Sfant disc se preface in Sfant Trupul Lui, iar vinul din Sfantul Potir se preface in Sfant Sangele Lui, pentru ca eu să mă pot indumnezei.

Hristos, este Iubire. El este Prietenul meu cel mai Bun si Mantuitorul meu.

Doar in Ortodoxie sunt nealterate, invătăturile Sfintilor Apostoli si ale Sfintilor Părinti.

Mă simt imbrătisat de către Dumnezeu, Iisus Hristos, atunci cand păsesc in Sfanta Biserică Ortodoxă...

In Sfanta Biserică Ortodoxă fiind: "In Cer ni se pare a sta!"

Sfanta Biserica Ortodoxă este plină de Sfintenie, de Harul Duhului Sfânt.

Mă pot aseza in genunchi si pot trăi rugăciunile mele.

Pot aprinde o lumânare pentru cei vii si cei morti din neamul meu.

Pot să cant impreună cu ingerii: "Slavă intru cei de sus, lui Dumnezeu si pe pămant pace, intre oameni bunăvoire".

Mă pot ruga pentru toti cei dragi, dar si pentru vrăjmasii mei.

Maica Domnului imi este cea mai puternică rugătoare si mijlocitoare inaintea Domnului.

Ortodoxia s-a clădit pe sângele Sfintilor Mucenici.

Avem Sfintiti cuviosi părinti in mânăstirile noastre care priveghează noptile si se roagă pentru toată lumea.

nnnIn pădurile noastre se aude fosnetul de pasilor pusnicilor.

Bunica a făcut potecă pană la Biserica cu copiii si nepotii ei de mană.

Cimitirele in noaptea Sfintei Invieri sunt pline de candele si lumânări aprinse.

Mă pot pocăi, pot plange păcatele, imi pot ispăsi aici pe pămant păcatele mele.

Ortodoxia, este simplitate şi bucurie, ADEVĂR si MÂNTUIRE.

Iubesc Ortodoxia , pentru că acolo m-am născut si acolo vreau să mor...


Pot canta "HRISTOS A INVIAT !"

Pana la 1000 de motive iubitoare, te las pe tine drag prieten ORTODOX ,să completezi, pentru că Ortodoxia copleseste totul! Dar Totul!
Indrăgostit vesnic de Ortodoxie! Amin!


CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO