vineri, 31 ianuarie 2020

DUMNEZEU MĂ IUBEȘTE MULT!

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


Doamna Rodica afirmă că Dumnezeu mă iubește mult. Iată răspunsul meu:

Da, doamna Rodica, Dumnezeu mă iubește mult.. Atât de mult, încât L-a trimis pe pământ pe Singurul Său Fiu ca să moară pe Cruce pentru mine! Și a murit, săracul Domn Iisus Hristos pentru mine, și a înviat și mi-a lăsat Trupul Său ca să-l mănânc și să mă îndumnezeiesc, și sângele Său ca să îl beau și să mă curăț de păcate..
Da, mă iubește Dumnezeu.. Dar vă iubește și pe voi la fel de mult!
Iar în legătură cu unele daruri pe care El le revarsă peste anumiți membri ai Sfintei Biserici, aceasta este mai mult dovada iubirii față de cei cărora le sunt destinate darurile, decât față de cei prin care lucrează cu darurile Sale. Ca să nu ne luăm nasul la purtare, Domnul Iisus Hristos ne-a numit pe noi, pescarii de suflete: "slugi netrebnice" (fără însemnătate)! El zicea: "Când veți face faptele dreptății voastre, să ziceți: SLUGI NETREBNICE SUNTEM, ȘI CEEA CE ERAM DATORI SĂ FACEM, AM FĂCUT"!
Vedeți așadar că "gândurile Mele nu sunt precum gândurile voastre"?, cum a spus Dumnezeu despre El Însuși? Oamenii lumești dacă fac un bine mic cât o mărgică, încep să cotcodăcească precum găina din povestea "Punguța cu doi bani" a lui Ion Creangă.. Oamenii lui Dumnezeu își trag fericirea nu din slăvirea lor, ci din slăvirea Dumnezeului cerului și al pământului! Iar după moarte, are grijă Dumnezeu să-i slăvească pe cei care L-au slăvit!
Dumnezeu să ne învrednicească pe toți de marea virtute a smereniei!
Preotul Sorin Croitoru de la Mantova (Italia)

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO