luni, 23 martie 2020

.PRIMEJDIA NECREDINTEI

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


"Primejdia consta in faptul ca am intors spatele Singurului Adevar, Singurei Realitati, Singurei Fericiri — lui Hristos.
 L-am ingropat pe Iisus Hristos, L-am ingropat a doua oara, si ca si cum aceasta nu ar fi fost destul, L-am asezat cu capul in jos. In locul Sau ii indumnezeim pe filosofi, precum este Marx in Rusia, Nietzsche in Germania si Italia si Darwin in intreaga lume. Indumnezeim stiinta, microscopul, masina. Si, de fapt, ce reprezinta toate acestea?

 Nimic altceva decat, PRAF!
 Ar avea o anumita valoare, daca am privi la toate acestea pur si simplu ca la niste elemente ce ne conduc la iubirea lui Hristos si implinirea celor 10 Porunci.
 In loc de aceasta ne petrecem timpul in studierea celor pamantesti, a mineralelor, a proceselor chimice, a microbilor si prin tagaduirea celor ceresti. Aceasta poate conduce doar la pieire".
                                                                                                                         Sfantul Nicolae Velimirovici

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO