luni, 23 martie 2020

M-AM HOTARAT!

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



autoare Mina Ianovici

“M-am hotarat sa-mi placa tot ce am, 
-mi fie drag de greu si de usor, 
Sa nu-mi mai tin inchisa fericirea,
 In vesnic neprezentul viitor.

Si vreau sa-mi fie draga oboseala,
 Durerile de spate si de cap, 
Tendinta de ingrasare prea sireata, 
Asa incat mi-a cam venit de hac.

Sa-mi fie drag serviciul cu de toate,
 Si in sfarsit, sa nu astept respect, 
Bine-ai venit la mine, libertate! 
Mi-s toate dragi, pe toate le accept.

Sa-mi fie draga vorba aluziva, 

Cuvantul susotit in urma mea,
 O fi si in acestea o dreptate, 
Sau poate ca dreptatea va urma.

Sa-mi fie draga casa mea cam veche,

 La care tot mereu ceva se strica,
 Bucataria in care mori de frig,
Si debaraua infinit de mica.


Dar si copiii mei adolescenti,

 Cu care nu mai stiu cum sa vorbesc,
 Dar stiu de posturi si de rugaciuni, 
Si stiu de ajutor dumnezeiesc.

M-am hotarat sa-mi placa tot ce am,
E pasul meu tarziu spre fericire, 

Cand e mai greu sa am ce imi doresc,
 Doresc ce am, ca si asa e bine”.

🙏 Bucuria mea, minunata aceasta poezie, minunat mesajul pe care il transmite. Si incheiem totul cu o rugaciune scurta a Sfantului Ioan de Kronstadt: "DOAMNE, NUMELE TAU ESTE MILA: NU INCETA SA MA IERTI!"
                                                                                                                                Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO