miercuri, 27 martie 2019

Vin Doamne să te cunosc,

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Vin Doamne să te cunosc,
Nu ştiu drumul cum să-l bat,
Am plecat s-ajung la Tine,
Dar adresă nu mi -ai dat.
Dă-mi un semn arată-mi calea,
Că nu văd indicator,
Sunt la răscruce de drumuri,
Tre să urc sau să cobor.
Mă opresc c-am obosit ,
Şi m-aşez pe un dâmp de flori,
Privesc cerul,cer clemență,
Ochii mei străbat prin nori.
Şi privindu-i parcă-mi spun,
Ce adresă vrei să-ți las,
Mă găseşti sunt pretutindeni,
Chiar şi acum când faci popas.
Când cântă privighetoarea ,
Eu te-aştept să cânți cu ea,
Într-un glas cu voi în ceruri ,
Cântă si iubirea mea.
Iar când seara bate toaca,
Pe la curți de mânăstiri,
Stai atent cobor la cină,
Uşa casei să-mi deschizi.
Singura ta cărăruie,
S-o străbați să mă găseşti,
E credința ta in Mine,
Când vii să te spovedeşti.
Uite...asta -mi e adresa,
Sunt în toate peste tot,
Pe pământu precum în ceruri,
Dacă vrei să mă cunoşti.
Niculina Festila 2 02 2018

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO