sâmbătă, 2 martie 2019

BINECUVANTARE

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze in toata ziua si in tot lucrul tau. 🙏Dumnezeu sa fie cu tine si nimeni impotriva ta. 🙏Maica Domnului, sa te acoperă sub Sfant Acoperamantul ei. 🙏 Sfantul inger, sa te pazeasca de toate uneltirile vrajmasilor diavoli! 🙏 Har si pace sufletului tau! Bucuria mea, eu, te-am binecuvantat, din tot sufletul, din toata inima, cu iubire sfanta, dar, ramane ca si tu sa te rogi, cat mai mult cu putinta, in gandul tau si atunci binecuvantarea va veni cu adevarat si cu multa putere in sufletul tau: 🙏DOAMNE, DUMNEZEULE, PACATELE TINERETILOR MELE si ale NESTIIINTEI MELE, NU LE POMENI DOAMNEI! 🙏 IISUSE, IISUSE, IARTA-MA, IISUSE! 🙏 POMENESTE-MA, DOAMNE, CAND VEI VENI INTRU IMPARATIA TA! 🙏DOMNUL MEU, si DUMNEZEUL MEU, IARTA-MA!🙏 MILUIESTE-MA, MAICA LUMINII! 🙏 Doamne, Dumnezeuule te rog sa-mi dai si mie, BLANDETE si SMERENIE! 🙏 Nadejdea mea este TATAL, scaparea mea este FIUL, acoperamantul meu este DUHUL SFANT, TREIME SFANTA, Slava Tie! Amin si Aliluia!

                                                                                                                               Preot Ioan 🙏.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO