marți, 18 februarie 2020

DACĂ AI SEMĂNA IUBIRE

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


      (Autor necunoscut)
   “La un magazin, in noapte,
S-a oprit un trecator,
A batut discret, in poarta
Si-i deschise un negustor!

   Fara insa sa-l priveasca,
 Pe cel care i-a deschis,
Incepu sa povesteasca:
 Am batut, atras de scris!

   Eu treceam din intamplare,
(Si-s mirat, cinstit va spui),
Scrie c-aveti la vanzare,
Darurile Domnului!

   Negustorul ii surase:
- Spuneti! Ce ati fi dorit?!
 N-ati batut la porti inchise,
Spuneti si veti fi servit!

   Cand isi inalta privirea,
 Si-o opri pe negustor,
Si mai mare-i fu mirarea,
Caci e-un inger pazitor!

   Curios, strainu' intreaba:
Vreau sa cumpar! Costa mult?!
 Ingerul cel fara graba,
 Spuse: Totu-i gratuit!

   Gratis?! zice trecatorul,
Plin de  curiozitate!
 Cat de generos e Domnul,
Ca ne daruie din toate!

   Stau pe rafturi asezate,
 Lucruri ademenitoare,
Pachetele cu sperante,
Cu iubire si iertare!

   Cu credinta, fericire,
Nu ii pare sa lipseasca,
Nimic din ce isi doreste,
Toata rasa omeneasca!

   Greu de ales si totusi, cere:
Sa imi dai, te rog, iubire,
 Si-apoi sa-mi dai iertare,
 (toata o vreau !) si fericire!

   Sa nu uiti sa-mi pui speranta,
Singura ce imi ramane,
Ori de cate ori viata,
Tot la probe ma supune!

   Si gandindu-ma la semeni,
 Da-mi salvarea, daca vrei,
 Pentru rude si  prieteni,
 Pentru mine si ai mei.

    O sticluta de credinta,
Cat mai multa sanatate,
Mie, pentru orice fiinta,
 Ce zici ingere? Se poate?!

   Ii prepara un pachet,
 Am pus tot  ce ati cerut!
Strainul, privind spre el:
Murmura: Speram mai mult!

   Tu, te asteptai mai mult!
 Dar aici sunt foarte multe!
Dumnezeu ti-a daruit,
Doar seminte si nu fructe!

   Tu le esti agricultorul!
 Ia-le ! Fructele vor creste!
 Caci asa a lasat Domnul:
O samanta se-nmulteste!

   Dac-ai sa semeni iubire,
 Tot iubire-ai sa culegi!
Cand vei semana iertare,
Roadele-ti vor fi intregi!

   Chiar si cand este furtuna,
Si-n asprimea vantului,
Sa salveazi  intotdeauna,
Darurile Domnului!”

            Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO