vineri, 10 mai 2019

RUGACIUNEA ZILEI DE LUNI


Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



 “Doamne Iisuse Hristoase, cu adanca umilinta recunosc si marturisesc ca in toata ziua pacatuiesc impotriva iubirii Tale de oameni. Astazi, fiind luni si inceputul saptamanii, cu umilinta Te rog, pentru milostivirea Ta cea mare: Iarta-mi pacatele cele de voie si fara de voie si ajuta-ma sa pun inceput bun si sa port mai multa grija de sufletul meu, pentru care ai rabdat atatea dureri la Sfanta Ta Rastignire.

O, Doamne, astazi iti dau sufletul si trupul meu si vointa mea, rugandu-Te sa fie voia Ta cu mine, dupa buna placerea Ta. Pedepseste-ma, Doamne, dupa mila Ta, in aceasta lume, iar nu in cealalta viata. Si-i iarta pe toti cei vii si pe toti cei raposati, pentru rugaciunile Sfintei Tale Biserici Crestin Ortodoxe, si pe toti ne invredniceste de slava Ta in rai.

 La aceasta ii pun mijlocitori pe Sfintii Tai Ingeri, catre care zic: O, cerestilor slujitori si pazitori ai oamenilor, voua ma inchin si va multumesc pentru ajutorul si calauzirea pe care ni le dati in toate zilele, noua, nevrednicilor si pacatosilor. Paziti-ma de vrajmasii cei vazuti si cei nevazuti, ca sa nu mai pacatuiesc de acum inaintea Dumnezeului meu.

 Invredniciti-ma sa va vad la moartea mea, stand in jurul meu, si sa duceti sufletul meu in cer, ca sa se inchine slavei Fetei lui Dumnezeu, iar voua sa va multumesc acolo pentru purtarea de grija ce ati avut-o fata de mine si binele vostru sa-l spun cu glas neincetat in veci. Amin”.

🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze, in toata ziua de astazi, in toate zilele acestei saptamani si in tot lucrul tau! Amin si Aliluia!
                                                                                                                                   Preot Ioan .

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO