miercuri, 13 iunie 2018

CÂTĂ DRAGOSTE DE OAMENI..

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...

de Preot Sorin Croitoru
O.. de n-ar fi fost tâlharul,
Poate nu aș fi crezut
Câtă dragoste de oameni
Îi arăți celui căzut,
Dar văzând cum de pe cruce
Ți-a cerut și-ai vrut să-i dai,
Și cu viața lui stricată
Totuși l-ai primit în Rai,
Ochii mei cei plini de lacrimi
Te imploră, Domnul meu:
Iartă-mi viața păcătoasă,
Căci acel tâlhar sunt eu!
O.. de n-ar fi fost femeia
Ridicată în păcat,
Care încălcase Legea,
Înșelându-l pe bărbat,
Poate, Doamne-al mântuirii,
Eu în veci n-aș fi crezut
Câtă dragoste de oameni
Îi arăți celui căzut..
Dar văzându-Te iertând-o
Pe femeia-n adulter,
Te implor din toți rărunchii:
Ia-mă și pe mine-n Cer!
O.. de n-ar fi fost femeia
Ce picioarele-Ți spăla,
Umezindu-le cu lacrimi,
Iar apoi le săruta,
Nu aș fi crezut vreodată
Cât iubești pe păcătos
Dacă plânge cu durere
Înaintea lui Hristos..
Dar văzând-o pe femeie
Că picioarele-Ți ștergea,
Spăl icoana Ta cu lacrimi,
Sprijin fruntea pe podea
Și răcnesc din toți rărunchii:
Doamne, Dumnezeul meu,
Iartă-mi multele păcate,
Fiindcă Te iubesc și eu!

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO