miercuri, 13 iunie 2018

Parinte,drag !


FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...

Articol preluat de aici:
https://web.facebook.com/elena.popescu.3572846

Cu ajutorul lui Dumnezeu, pentru parintele meu duhovnic, tot respectul si pretuirea mea ! Ii multumesc ca mi-a aratat calea ...ii multumesc ca mi-a sters lacrimile....ii multumesc ca m-a dojenit...ii multumesc ca mi-a aratat unde am gresit si cat de mult L-am ranit pe Hristos...Si mai presus de toate nu am sa uit ca intr-o zi mi-a soptit la ureche :,, Eliana, tu sa mori pentru Hristos !"

Aceste cu vinte mi-au ramas scrise in suflet...Si iata ce vreau sa-i spun :



 De cand v-am cunoscut imi pare

Ca-n viata mea un inger a patruns
Sa-mi lumineze tainica carare,
Sa-mi fie calauza spre Iisus.

Parinte drag,
As vrea sa stiti ca-n suflet
Multa iubire si pace mi-ati adus
Si plansul meu l-ati prefacut in zambet
Si-mi sunteti si-ntrebare si raspuns.

Parinte drag,
Ma rog ca totdeauna
PreaBunul sa va tina-n palma Sa,
Si mie,pacatoasei, sa-mi mai spuneti:
,,Copilul meu"si ,,bucuria mea"!

Parinte drag,
O rog pe Maica Sfanta
Sa va trimita-n dar,de s-ar putea
Un inger care-n suflet sa v-astearna
Parfum de rai si pulbere de stea.

Parinte drag,
Va port in gand si-n suflet
Sunteti mereu,aici,in fiinta mea
Si-as vrea sa merit ca sa imi mai spuneti
,,Eliana...bucuria mea !"

Va respect si va pretuiesc ca pe cel mai frumos dar pe care l-am primit in Duminica Fiului Risipitor.






CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO