duminică, 14 februarie 2021

Dar cine ...?

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


Mai am puţine zile, Doamne
Te rog, nu mă grăbi,
Coboară din icoane
Să fii aici când voi muri !
 
În casa mea săracă
Mai am un colţ de pâine,
Dar cine s-o împartă
Celor ce-or plânge mâine ?
 
Copii-i-mi sunt departe
S-au dus la casa lor,
Doar Tu îmi eşti aproape
Veghează-mă când mor !
 
Şi să le spui apoi
Când voi veni la Tine,
Cât am ţinut la ei
Atâtea nopţi, atâtea zile !
 
Că i-am iertat pe toţi,
Că m-am iertat pe mine,
Te rog din suflet să îi ierţi
Când uită uneori de Tine !

Doamne, nu-i vina lor
O ştii atât de bine,
Bătrânul nu-i de ajutor
Puterile, îi sunt puţine !

Şi dă-le lor puterea
Să mai găsească-n Tine,
Un leac pentru durerea
Celor ce-au plâns ca mine !
 
Că toţi părinţii mor
Şi nimeni nu e veşnic,
Dar să nu dai copiilor
Destinul unui pustnic !

Copii lor să vină
În casa lor săracă
Că i-au ţinut de mână
Când învăţau să meargă …

Autor...DORIN DUMITRIU

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO