vineri, 29 ianuarie 2021

Tată din cer...

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



RUGĂCIUNE... scrisă cu păcătoasele mele mâini și pe care vă îndemn cu umilință să o rostiți fie pentru voi fie pentru cei bolnavi și năpăstuiți care nu au puterea să o facă. 

   "TATĂ din CER. Greșelile mele sunt prea multe și prea rele să le poți ierta însă eu care sunt zidirea mâinilor Tale și port în mine lumina Duhului Sfânt îndrăznesc să vin înaintea feței Tale să îmi cer iertare și totodată și să îți multumesc că întotdeauna deși am fost obraznic și neascultător 

Tu ți-ai întors fața de la păcatele mele și mi-ai arătat că iubirea Ta acoperă negura și răutatea din inima mea. 
Nădăjduiesc cu sufletul că lacrimile mele care curg pe icoana altarului Tău să ștearga toată urâciunile și spurcăciunile pe care eu vinovatul le mărturisesc Ție ca unui părinte Celui Stăpân și făcător al meu.

 Ca unui Stăpân și mare Împărat îmi plec genunchii și spun cu inima frântă: Doamne al veacurilor, iartă răutățile noastre, iartă pe părinții mei, pe frații mei, pe surorile mele cele după duh si după trup și păcatele noastre nu ni le socoti ci izbăvește din lanțurile morții pe toți cei ce își pleacă capul cu umilință înaintea Ta și întărește-ne în credință spre a întâmpina cu fețe luminate venirea Fiului Tău și Dumnezeului nostru Iisus Hristos, Amin!

Sursa: 

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO