joi, 14 ianuarie 2021

DOUĂ MÂINI CU RĂNI DE CUI!

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



de Eliana Popa
Prea Curată Născătoare, Maica celor în durere,
În căușul palmei tale, strânge lacrimile mele!
Strânge multa mea durere și cu ea la Cer să urci,
De la Fiul Tău Prea Dulce, veste bună să-mi aduci!
Ieri pierdut eram pe Cale, rătăcit pe-un drum greșit,
Nu știam unde mă aflu, nici de unde am venit
Nu știam unde mi-e casa, nici nu cunoșteam Iubirea
Ce s-a Răstignit pe Cruce, să-mi aducă Mântuirea,
Nu stiam că locul ăsta, nu e locul meu pe veci!
Rătăceam prin întuneric... înotam în valuri reci.
Și când sufletu-mi, sărmanul, obosit, încet murea,
Am întins, Măicuță mâna la Milostivirea Ta!
Și-am simtit ca lângă mine s-a oprit un Călător,
Ce purta o Cruce-n spate și-avea lanțuri la picior
Și o frunte-nsângerată, de la rana unor spini
Împletiți într-o cununa, ce umbrea un chip senin.
Și-a întins cu duioșie, două mâini cu răni de cui,
Și m-a tras din valul morții și m-a strâns la pieptul Lui,
Și-un șuvoi de apă vie, am simțit că se revarsă,
Dintr-o rană mai adâncă, dintr-a Lui, străpunsă, coastă.
Mă inundă și pe mine și mă spală, și mă-nvie!
Și-mi sădește-n suflet pace și o sfântă bucurie,
Și m-așează și pe mine să pășesc în urma Lui,
Și Golgota vieții mele cu nădejde să o sui...
Și-am văzut că unde calcă și rămâne urma Sa,
Odrăslește și se-nalță floarea de ,,nu mă uita",
Și în locul unde cad picături din sfântul sânge,
Crini răsar și Îl îmbracă cu parfumul cel mai dulce!
Iar în urma Sa, Măicuța îi adună și-i așează
În cununi preaminunate pentru cei ce Îl urmează,
Pentru fiecare suflet ce pășește-n urma Lui
Pentru tine cel ce astăzi, drumul Crucii vrei sa-l sui!

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO