marți, 9 iulie 2019

PE O COALĂ DE HÂRTIE


Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



de Preot Sorin Croitoru

Pe o coală de hârtie,
Întru slava Ta, Hristoase,
M-aș opri și tot aș scrie
Vorbe blânde și frumoase,

Vorbe de îmbărbătare
Pentru lumea cea slăbită,
Să le-aducă ușurare
În necaz și în ispită..

Dăruiește-mi, Doamne Sfinte,
Har de vorbă înțeleaptă,
Ca să răspândesc cuvinte
Ce alină și îndreaptă,

Picură-mi în vorbe miere
Care-n inimă s-ajungă,
Să îi fie mângâiere
Și cu harul Tău s-o ungă..

Pe o coală de hârtie,
Cu o mână tremurândă
M-aș opri și tot aș scrie,
Descriindu-Ți firea blândă,

Firea-Ți plină de iubire
Care mi-a atins ființa,
Înecând-o-n fericire
Când ai vrut să-i dai credința..

Multă lume risipește
Darul colii de hârtie..
N-o păstrează, n-o iubește,
Nici valoarea nu i-o știe,

Dar din coala fără rânduri
Izvorăște o lumină,
Strălucindu-mi peste gânduri
Ce din ceruri par să-mi vină..

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO