marți, 19 septembrie 2023

Nu vă temeți , căci cu noi este Dumnezeu !

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“Dragi creştini !
------------------------



Să ascultăm şi de medici , căci au cu adevărat dreptate ! Am vorbit astăzi cu un prieten bun , care este un medic cu experiență mare !

 Dacă medicii nu cunosc încă totul despre mutația şi progresarea acestui virus , păi noi cei de rând nici atâta ! Dar ne purtăm de parcă suntem mai deştepți ca ei ! Tot medicii au făcut alerta către Guvern ! 

Şi nu merge vorba de goană asupra bisericii cum mulți creştini spun printre care eram şi eu , ci de unica metodă de stopare a progresului geometric a acestui virus ! 

Dânsul mi-a dat o întrebare : De ce cu alte boli mult mai simple , ne adresăm la medici şi ascultăm de ei , dar în acest caz ne împotrivim , cu atât mai mult că şi Preoții apelează foarte des la ei cu boli diferite !

 M-a mai întrebat : dacă noi ne socotim mai credincioşi ca medicii , care şi ei la rândul lor sunt ortodoxi , atunci de ce mai apelăm la ei ? Eu mi-am cerut iertare de la el pentru toți acei creştini care din păcate nu-şi dau seama că credința noastră nu este mai mare decât credința Sfântului Ioan Gură de Aur , care a murit de boală fiind în prigoană ! La fel şi Sf.Vasile Cel Mare a fost răpus de boală , şi mulți alți Sfinți ! Erau şi pe timpuri boli grele:- ,,tif"- holeră"- ciumă" ! 

Mi-e ruşine în fața lui Dumnezeu , căci credința mea şi rugăciunile mele, sunt atât de slabe şi neînsemnate față de a Sfinților Săi , dar eu mă rățoiesc de parcă cine ştie cine sunt ! Mai îndemnam şi pe alții : Nu vă temeți , căci cu noi este Dumnezeu ! De parcă asta ar fi dovadă de Credință ! Credința lipsită de înțelepciune şi de dreapta judecată nu este de la Dumnezeu ! 

Ce ne-ar spune oare astăzi Sf.Luca al Crimeei , caruia noi ne adresăm în rugăciunile noastre, pentru vindecarea bolilor !?

 Cred că ne-ar răspunde astfel: - ,,Dumnezeu va dat astăzi medici şi mai buni ca mine ! De ce nu ascultați de ei ?"

- Sfântul Luca a fost un medic dat de la Bunul Dumnezeu , la fel cum şi mulți alți medici din trecut , şi din zilele noastre , care au riscat şi riscă , cu sănătatea şi viața lor - pentru viețile noastre !

 A fost găsit cu ajutorul lui Dumnezeu şi leacul acelor boli molipsitoare din trecut , la fel şi azi cu ajutorul lui Dumnezeu va fi descoperit şi leacul acestei boli ! Dă Doamne !
Să ne rugăm fraților cu toți şi pentru medicii din toată lumea , căci şi ei sunt dați de Dumnezeu , pentru făurirea Bisericii Sale !

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO