joi, 5 iulie 2018

TEAMĂ-MI ESTE..

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


de Preot Sorin Croitoru 

Nu mă tem de sărăcie, că-s sărac de când mă știu
Și cum merge lumea asta, prea bogat nici n-o să fiu..
Nu mă tem de bogăție, că și Iov a fost bogat,
Dar le stăpânea pe toate, miluind neîncetat..

Sincer, nu mă tem de boală, știu că merit s-o-ncasez,
Fiindcă trupul ăsta tânăr nu prea pot să îl dresez..
Las' să treacă prin canoane, să mai rabde și dureri
Ca să uite ce-i plăcerea iubitorul de plăceri!..

Nu mă tem de bârfa lumii, fiindcă am bârfit și eu,
Deci nu-i cazul să mă supăr că-s bârfit la rândul meu.
După cum și Domnul zice, când cu spada vei lovi,
Nu te-așteaptă zile bune, căci de spadă vei pieri!

Nu mă tem de umilințe, mai degrabă le aștept,
Să slăvești un om ca tine, nu prea mi se pare drept..
Cade-se a bea paharul umilinței de-orice fel,
Ca să scape bietul suflet de mândria cea din el!

Toată slava se cuvine numai Domnului Iisus,
Care pentru viața noastră, pân' la moarte S-a supus..
De aceea las' să vină peste mine umiliri,
Ca să înțeleg mai bine Taina marii Lui iubiri!

Nu mă tem să pierd pe nimeni, fiindcă nimeni nu-i pierdut:
Sufletul în Rai se duce, dacă-n Domnul a crezut,
Iar de a trăit degeaba, necrezând în Dumnezeu,
Chiar 'nainte ca să moară, vrednic e de plânsul meu!

Dacă vreți să știți cu toții care frici mă stăpânesc,
O să-mi calc acum pe suflet și-o să vi le povestesc..
Mult mi-e teamă că în suflet, undeva într-un ungher,
Și-a făcut cuibar păcatul, depărtându-mă de Cer..

Fiindcă ce avem în suflet știe numai Dumnezeu,
Ca să se strecoare-acolo, pentru diavol nu e greu..
Nu vedeți că lumea-i plină de-ngâmfați și de zgârciți?..
Desfrânarea ne doboară, despre clevetire știți..

Toți ne credem fără pată, toți dăm sfaturi "de folos",
Oare-nțelepciunea noastră chiar Îi place lui Hristos?..
Patima atunci se vede, când o zgândărești puțin:
La jignire se revarsă râuri, râuri de venin!

"Cum adică să-și permită, știe ăsta cine-s EU"??
(Te slăvești pe tine însuți, ai uitat de Dumnezeu..)
Dacă nu-i mândrie-n tine, în jigniri rămâi senin,
Fiindcă nu te afectează vorba plină de pelin..

Tot la fel cu desfrânarea.. Când O vezi, sau când ÎL vezi,
Tremuri tot de-atâta poftă, te-nroșești și salivezi..
Dacă însă de iubirea de argint ești stăpânit,
Când îți cere câte unul, tu te simți.. profund jignit!

De aceea teamă-mi este și mă trec preareci fiori
Când mai cad așa, pe gânduri, ca tot omul uneori
Și mă-ntreb cu întristare de mi-e sufletul curat,
Ca să pot ședea la Cina Fiului de Împărat..
amin






CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO