vineri, 27 iulie 2018

CEL MAI RĂU OM DIN LUME

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


   Bucuria mea, odata, Dumnezeu a vorbit cu Moise si i-a spus: "Moise, din poporul tau vreau sa-mi alegi 100 cei mai buni barbati". Moise i-a ales, a facut o selectie. Dupa cateva zile Dumnezeu i-a spus din nou: "Moise, din cei 100 sa-mi alegi 10 cei mai buni barbati". Moise a facut o super selectie. Dupa alte inca cateva zile, Dumnezeu i-a spus iar: "Moise din cei 10 sa-mi alegi unul, adica, cel mai bun barbat. Si Moise, a facut o super-super selectie. Si Dumnezeu i-a spus: "Ca sa-mi dovedesti ca l-ai ales bine, trimite-l prin lume si vreme de 3 luni de zile sa-l caute pe cel mai rau om din lume si sa-l aduca la tine. A umblat omul prin lume dar nu l-a gasit pe cel mai rau om din lume si in cele din urma s-a intrebat: "Dar oare, Moise pe ce criterii m-a ales pe mine ca fiind cel mai bun?" Si s-a intors la Moise: "Moise, l-am gasit pe cel mai rau om din lume!" "Unde este?", a zis Moise. "EU SUNT CEL MAI RAU OM DIN LUME!". Si atunci s-a auzit glasul lui Dumnezeu din cer: "Moise, l-ai ales bine, acesta este cel mai bun om din poporul tau!"
   Te-as intreba: Tu il cunosti pe cel mai rau om din lume? Zici ca tu esti???Nuuuu, nu esti tu, ci eu sunt cel mai rau om din lume si daca vrei, tu esti dupa mine. Amin si Aliluia!
                                                                                                                              Preot Ioan .

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO