miercuri, 6 mai 2020

NE IARTĂ, DOAMNE !

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


Ne iartă, Doamne, pentru amânare....
Nu ne-am dat seama cât e de târziu;
Îti multumim că ne-ai dat desteptare..
Vom spune si celor care nu stiu.
...
Ne iartă, Doamne ,pentru neveghere...
Ca si fecioarele noi am dormit;
Sunt candele uitate prin unghere ,
Au ars în gol...uleiul s-a golit.
...
Ne iartă, Doamne ,pentru nepăsare...
Am fost trezizi la fel ca dintr-un vis ;
De multe ori dormeam si-n adunare...
Stăm treji acum...dar usa s-a închis.
...
Ne iartă, Doamne ,pentru- ntârziere ...
Căci a sosit ultimul ceas de har;
Primeste-ne si dă-ne mângâiere,
Trezirea să nu fie în zadar.
...
Ne iartă ,Doamne,pentru necredintă ...
Atâtea semne clare am văzut;
Ne dă adevărata pocăin?ă
Si curătia unui nou-născut .
...
Ne iartă, Doamne si pentru păcate
Cu care zilnic noi Te-am ofensat ;
Legile Tale n-au fost respectate
Si cu tupeu noi ne-am justificat.
...
Ne iartă ,Doamne,pentru lasitate
Căci adevărul nu l-am apărat ;
Am arătat chiar solidaritate
Cu cei care Cuvantul si-au călcat.
...
Venim acum la Tine,nu de frică...
Am meritat tot ceea ce primim;
Prin mila Ta o,Tată ,ne ridică...
Zdrobiti la cruce noi Îti multumim.
SB
March 26th,2020
Carmichael,CA

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO