joi, 21 februarie 2019

ÎȚI CER IERTARE, DOAMNE!..

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...



de Preot Sorin Croitoru

Îți cer iertare, Doamne, că mult am mai greșit
Cu voie, cu știință, în fapte, vorbe, gând..
Nu m-am luptat cu răul, nu m-am împotrivit,
La fiece ispită, căzut-am prea curând!

Dar cel mai tare, Doamne, mă mustră gândul meu
Că știu că dacă astăzi din nou s-ar repeta
Ispitele ce-ndeamnă spre tot păcatul greu,
Cu firea asta slabă, eu iarăși aș cădea!..

Nu, nu-s puternic, Doamne, puternic ești doar Tu..
Lipsit de-a Ta putere, eu sunt o pleavă-n vânt!
Dă-mi harul Tău, Iisuse, căci fără el eu nu,
Nu voi putea vreodată să duc un trai mai sfânt!..

Pe Petru ce trădase, Tu, Doamne, l-ai iertat
Căci a-nțeles, sărmanul, că fără harul Tău,
Și cel ce Te dorește cu dor adevărat
Se leapădă de Tine 'naintea celui rău..

Același lucru astăzi și eu l-am înțeles
Și-am înțeles că harul, Iisuse, Tu îl dai
Acelui om ce-Ți cere cu umilință des,
Puterea ca să meargă pe calea către Rai..

Îți cer iertare, Doamne, că mult am mai căzut,
Și-Ți cer putere Ție de-acum să nu mai cad..
În harul Tău, Iisuse, ca Petru am crezut,
Îndură-Te, Iisuse, și scapă-mă de iad!

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO