marți, 22 ianuarie 2019

E un timp Iisuse

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


E un timp Iisuse ,
De când nu ți-am vorbit,
Însă nici Tu din ceruri,
Cu mine n-ai grăit.

Cred ca sosit momentul,
Să-ți spun ,cum o mai duc,
Şi că orice aş face,
Nu duc la bun sfârşit.

E un timp Iisuse,
De când, nu mă mai rog,
Însă nici Tu din ceruri,
N-ai mai privit în jos.

Poate m-ai fi văzut,
Cum ostenesc din greu,
Şi cum nimic nu-mi merge,
Când nu-i cu Dumnezeu.

E un timp Iisuse,
De când nici nu mai plâng,
Merg pe cărări ascunse,
Durerea în piept o strâng.

Speram să mă opreşti,
Să nu mai mai rătăcesc,
Şi iaraşi în genunchi,
Cu Tine să vorbesc.

Niculina Festila 22.01. 2019

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO