miercuri, 2 ianuarie 2019

POVARA

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


( de Eliana Popa)

Pe drumul vietii-mi port povara crucii
Mă-mpleticesc si totu-mi pare greu,
Mă văicăresc si plâng la fel ca pruncii
Urcând Golgota sufletului meu.

Călătoresc orbecaind în noapte
Si drumul către Tine-l rătăcesc
Când demoni mă conduc cu rele soapte
Si drumul spre lumină mi-l opresc.

Îmi port durerea si-mi înăbu? plânsul
Iar cad..si simt ca n-am să mă ridic,
Din intuneric hohoteste râsul
Acelui care nu vrea să Te strig !

Dar vreau să caut drumul spre lumină
Încerc să mă ridic să-nving ce-i rău
Si simt acum chemarea Ta divină
Si simt ca lângă mine-ai fost mereu.

Azi crucea-mi port, mai cad...dar mă ridic
Stiu... mâna Ta mă sprijină mereu
Când obosesc, doar către Tine strig
Cu mine esti Iisuse...cu mine-i Dumnezeu !

( din volumul de poezii ,, Cu Hristos pe drumul Crucii")

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO