duminică, 11 februarie 2018

DUMINICA ÎNFRICOȘĂTOAREI JUDECĂȚI

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Am tot vorbit.. Am tot explicat.. I-am tot scuzat pe unii.. Le-am tot dat speranță celor comozi.. Celor egoiști.. Celor nepăsători.. Celor zgârciți..
DAR AZI..
Azi L-am auzit pe Domnul. Tăios, tranșant, scurt! Negru pe alb, fără figuri de stil: "M-ați hrănit, Mi-ați astâmpărat setea, M-ați îmbrăcat când eram gol și tremuram de frig, M-ați vizitat când eram bolnav, chiar și în închisori ați venit ca să-mi adresați o vorbă bună printre gratii.. Moșteniți de-acum Împărăția pregătită vouă de către Tatăl Meu la întemeierea lumii"!
Mă opresc aici, nu mai fac paranteze și divagații. Nu mai este timp de divagații. Este timpul să ne ridicăm de pe paturi, să luăm pachețelul cu mâncare și să batem în ușa săracului. Este timpul să luăm sticluța de apă și s-o oferim copilului străzii sau bătrânului fără casă. Este timpul să împrumutăm bani femeii amărâte care nu știe cu ce să cumpere o sticlă de ulei în casă, ca să pregătească prânzul copilașilor ei. Și să-i spunem atunci când i-am pus bănuțul în palmă: "Ziceți bogdaproste, doamnă"!
Este timpul pentru fapte. Puține vorbe și multe, multe fapte.. Domnul are Rai de oferit. Și îl va oferi celor care au miluit nevoiașii: "Ori de câte ori ați făcut aceste lucruri fraților Mei mai mici, MIE MI-AȚI FĂCUT"!
Sunt multe religii în lume.. Dar nicăieri nu auzim astfel de cuvinte! Dumnezeu, fratele omului flămând, însetat, dezbrăcat, bolnav și privat de libertate.. Un Dumnezeu atât de sensibil.. Îmi place credința mea creștină!
Domnul să vă vindece de patima amânărilor! Domnul să vă ridice chiar azi la acțiune, la fapte!
Preotul Sorin Croitoru din Mantova

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO