miercuri, 17 mai 2023

Tu ai învins păcatul

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“




Sunt păcătoasă Doamne, o recunosc cinstit
În viața ce-am trăit-o, așa mult am greșit
Îmi plâng amar păcatul, căci știu că L-ai plătit
Cu sângele Tău sfânt când ai fost răstignit.


Știai Iisuse drag că nu mă-nvrednicesc
Că n-am să pot vreodată păcatul să-l plătesc
Și-ai coborât din cer, din al Tău sfânt palat
Ca să aduni din lume păcat după păcat.

Ai luat și-al meu păcat, l-ai pus pe crucea Ta
De la-nceput știai că n-am să-l pot purta
Căci greutatea lui, nimeni nu o poate duce
De-aceia l-ai luat, l-ai răstignit pe cruce.

L-ai răstignit cu Tine, ai frânt atunci păcatul
Tu l-ai învins așa, cum n-a făcut-o altul
Cu sângele Tău sfânt, prin mila Ta cea mare
Ne speli și-acum păcatul ca să ne dai valoare.

Ne-albești în al Tău sânge, ne cureți de păcat
Să fim neprihăniți cum n-am fost niciodat
Ca să putem urca, cu Tine în Casa-Ți Sfântă
Să ne îmbraci pe toți în hainele de nuntă.

Aștepți să ne întoarcem și să ne pocăim
Și cu păcatul nostru la Tine să venim
Să recunoaștem sincer păcatul, răzvrătirea...
Iar Tu să ne aduci în lume mântuirea

Cu Tine să umblăm și preoți sfinți să fim
Cu dragostea agape cu toți să Te slujim
Să fim faruri în noapte, să-ntoarcem la lumină
Pe toți copiii Tăi, ce i-ai chemat să vină.

Amin!
13.05.2023 Danielescu Alina Camelia


CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO