miercuri, 17 mai 2023

"NU VICLENIȚI ÎNTRU UNȘII MEI".(Sf.Scriptură).

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“



- "Cine ești tu să judeci sluga Mea, când stă sau cade"?(Sf.Evanghelie).
- Preotia este o meserie banoasă?
-Toată lumea și-a ațintit ochii asupra Bisericii și spune:
- Da, normal!
Cele mai multe mașini, case grozave și luxoase, averi, doar preoții le au !
- Foarte bine că le au, dar câți le au și câți trăiesc în sărăcie?
- Cei îmbogățiți, este treaba lor, cum vor de socoteala de sminteala față de credincioși, dacă au fost lacomi sau abuzivi!
- Dar nu este treaba creștinilor să fie interesați de mașina popii, este mai înaltă taina mântuirii mele, pentru care S-a Întrupat Hristos și de ce S-a Răstignit pentru noi oamenii și a noastră mântuire.
- Mașina scumpă s-au casa mare o vedem la orice persoană cu funcție, la orice persoană cu putere politică, la orice persoană care lucrează cu banul public, la orice fecior de bani gata, cu ce ne încălzește bârfa că am văzut-o la preot, nu tot mașină este?
- Ce spune Scriptura?
"Dacă toată averea și toată lumea întreagă am dobândi iar sufletul l-am pierde, nimic nu am câștigat".(Sf.Evanghelie).
- Poate să crească un preot bun din părinți avari și necredincioși?
- Zice Filaret al Moscovei:
"Din mame bune și credincioase ies preoții buni. Dați-mi preoți buni și voi schimba fața lumii".
- Nu acesta e scopul Evanghelic al creștinilor, de a ține evidenta masinilor scumpe, preotul adevărat este preocupat de numarul sufletelor restaurate și mântuite din Gradina Raiului.
- Mulți gândesc așa:
"Du-te mamă și învață să ieși preot, fă-te popă că se câștigă mulți bani și ușor, fără muncă.
- Lumea progresând și răul s-a înmulțit, pentru ca s-a ridicat Duhul Sfânt de la lume, pentru păcatele ei.
"Nu-i duhul Meu în oamenii aceștia, pentru că ei sunt numai trup".(Sf.Scriptură).
- "Nu le este cu putință să se schimbe, că de Dumnezeu nu se tem".(Psalmii).
- Părintele Cleopa spunea la preoții tineri:
"Măi băieți mă, faceți-vă păstori de suflete nu jefuitori de babe și colectori de taxe".
- De aceea avem astăzi sminteli, pentru că preoția nu mai este privită ca o lucrare de Har a Duhului Sfânt, ci totul se limitează doar la bani și afaceri.
- Să fie normal acest lucru?
- Bogăția nepieritoare este sufletul, nu doar banul și averea.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO