duminică, 4 octombrie 2020

NU MĂ LĂSA

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“




   

    Versuri de Rusu Denisa Felicia

   Nu ma lasa sa pier acum,
 Nu ma lasa uitarii, 
Caci viata toata e un scrum,
 Picat, pe malul marii.

   Si valuri tulburi se abat, 
Adanc cutremurandu-l, 
Pe cel ce e pierdut in larg,
 Cu barca, plin de ganduri.

   Nu ma lasa, Iisuse-al meu, 
Sa cad iar prada marii, 
Da-mi vasle de la Dumnezeu, 
Nu ma lasa pierzarii!

   Eu stiu ca totu-i trecator, 
Si moartea o sa-mi vina, 
Dar nu ma da, ca-s muritor, 
Facut din praf, din tina!

   Desi-al meu cuget Te ingroapa, 
Te rastigneste ceas de ceas, 
Tu da-mi putere, Tu da-mi apa, 
Nu-mi da otetul ce-a ramas!

   Iisuse-al meu, da-mi mangaiere,
 Sa ma impac cu tot ce-i Sfant,
 Sa nu mai cuget la durere, 
Cat voi trai pe-acest pamant!

   Sa-mi fie fericirea-ntreaga, 
Cand te-oi vedea c-ai sa-mi surazi, 
Ploaia de lacrimi sa imi stearga, 
Haina, Tu, suflete, sa razi.

   Sa nu mai viclenesti atat, 
Sa nu mai certi, sa nu fii trist,
 Ci sa te bucuri ca-n mormant, 
Vei merge trambitand a vis.

   Caci  somnul tau de veci, va fi frumos: 
Cu ramuri rugatoare la fereastra, 
Cu smaltuiri de trandafiri pe jos, 
Si, cu placute amintiri in glastra.

   Desi Te rastignesc mereu, 
Nu ma lasa, Iisuse-al meu! 
Nu ma lasa, Iisuse-al meu! 
Si crede-ma ca-mi este greu.

   Da-mi Crucea Ta, Iisuse Bun, 
S-o duc cu-a Ta putere,
 Nu ma lasa sa cad in drum, 
Da-mi pace, mangaiere.

   Caci numai Tu le stii pe toate, 
Tu stii ce-mi este de folos, 
Ridica-ma-n genunchi si-n coate, 
Nu ma lasa sa zac pe jos!”

   🙏 Maica, Prea Sfanta, Prea Curata, Pururea Fecioara, ca una care ai mare indrazneala inaintea Fiului tau si Dumnezeului nostru, stiind ca, TU POTI CU RUGACIUNEA, ATAT CAT POATE DUMNEZEU CU PUTEREA, roaga-te si pentru noi pacatosii si acopera-ne sub Sfant Acoperamantul tau, acum, in ceasul mortii si in ceasul judecatii noastre. Amin si Aliluia!
   🙏 Miluieste-ne, Maica Luminii!
                                                                                                                                  Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO