joi, 3 mai 2018

ULTIMA SCRISOARE

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...



(versuri : Eliana Popa)

Mă iartă, copile, că-ti sunt azi povară,
Și ce-am fost cândva, nu pot sa mai fiu
Mă iartă, că boala ce azi mă doboară
Mă-ndeamnă, copile ,acestea să-ți scriu.

Cu mâna aceasta ce gându-mi așterne,
La piept te-am ținut și hrană ți-am dat,
Cu mâna aceasta pătată de vreme
Te-am strâns lângă mine și te-am legănat !

Ești domn prin străini,departe de mine,
Mă iartă că astăzi cutez să te chem,
Dar nu pot sa bat la case străine,
Când eu iti sunt mamă si-un sânge avem !

Pustie mi-e curtea ,cămara e rece,
Și boala mă ține de-o vreme la pat,
In prispă și floarea muscatei se trece!
Și bradul din curte fosneste, uscat !

Mă iartă,că poate te tulbură,mama
Dar vreau să te văd, mă macin de dor!
De lacrimi amare mi-e udă năframa
Că vreau să te vad, 'naite să mor !

Picioarele astea, nu vor să m-ajute
Că parcă aș vrea la tine să zbor,
Măcar să te mângăi pe păr și pe frunte,
Să știu că e bine... al mamei fecior !

Vorbesc doar cu sfinții pictați in icoane,
Si-L rog pe Hristos, un gând bun să-ți dea
Să vi an' aici...mi-e frig și mi-e foame
Și moartea pândește...și boala e grea !

Mai am doar un muc de făclie, că poate
O trece vecina, să-l țină aprins,
Când sufletul meu, va vrea să mă poarte
Spre viața de veci, așa cum ni-i scris !

In lada din colț, am pus pentru tine
Cămașă cusută cu fir de argint,
Nu știu...ai crescut și poate nu-ți vine
Dar ia-o, cu tine, copile iubit !

Am pus si-o gutuie-nvelită-n hârtie,
Mai mult n-am să-ți las, dar tare as vrea
Sa nu-L uiți pe Domnul, ca bine să-ti fie
Când fi-vei bătrân și n-ai mai putea !

Mă iartă, copile, acum văd în tindă
Doi ingeri frumosi ce pragul îmi trec
Veni și vecina făclia s-aprindă,
Mă iartă, copile...mă iartă..eu plec !

Sursa foto: De la voi (Facebook)
Eliana Popa

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO