miercuri, 30 mai 2018

.O CANĂ DE RĂBDARE...

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...





   Azi mi-am turnat o ceasca de rabdare,
Si am iesit cu dansa in gradina,
M-am asezat cu inima la soare,
 Sa-mi scald umilul suflet in lumina.

   Si inima mi-a lacrimat pe fata,
Cu roua sufletului meu tacut,
Eu am sorbit rabdare pentru-o viata,
 Si-am plans cu lacrimi care au durut.

   Din cer eu am primit imbratisare,
Si cana cu rabdare s-a umplut,
Iar roua sufletului s-a uscat in soare,
Si am uitat durerea, ce-a durut.

   Am picurat rabdare pe carare,
Si florile pe data mi-au zambit,
Vedeam pe Dumnezeu in fiecare,
Primeam  rabdare-n cana, inmiit.

 Spre cer eu am intins canita cu rabdare,
 Si pasarile-n taina au baut,
 In cantul lor am pus o rugaciune,
Si tot ce-a fost durere a trecut.

   Si-atunci eu mi-am privit cu drag canita,
Si am stiut ca-i  insasi viata mea,
 Stiam ca-n fundul canii stau vointa,
 Puterea, rugaciunea, dragostea.

   Din pragul casei m-a strigat iubirea,
Care plutea-ntre mine si-Absolut,
Am dus cu drag rabdarea mea in casa,
Iar casa de lumina s-a umplut.

       Munteanu Gabriela.


                                                       CONTAINERE cu VIRTUTI

   Dragii mei, pentru ca eu am nevoie (si poate si dumneavoastra) macar de Rabdarica, (ce sa mai vorbim de Rabdare, Rabdaroi sau Rabdarea Sfinților (Rabdarea desavarsita o are doar Dumnezeu), va trimit cate un container plin cu urmatoarele virtuti:

NADEJDE, CREDINTA, DRAGOSTE, RABDARICA, RABDARE, RABDAROI, SMERENIE, BLANDEȚE, IERTARE... 
                                                                                                                              Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO