joi, 3 mai 2018

CANDELA IUBIRII

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


   Bucuria mea, astazi, este o noua zi din viata ta. Tu sa spui din tot sufletul: O, Doamne, Dumnezeule, iti multumesc si te iubesc, Si te laud si te preamaresc, In Tine, (prin Sfanta Impartasanie), cu Tine, (prin Harul Duhului Sfant), langa Tine, (prin rugaciune), eu EXIST, TRAIESC si MA MANTUIESC! Marire Tie, Dumnezeul meu, marire Tie, Pentru toate-Ti multumesc! CREDINTA, NADEJDEA SI DRAGOSTEA, acestea sunt "virtutile luminii".

La Infricosata Judecata, nu vom fi acuzati ca n-am facut minuni, ca n-am mers pe ape sau ca n-am inviat morti, dar, va trebui sa dam socoteala lui Dumnezeu, de ce nu ne-am plans pacatele.

Ai cazut?

Alunga-ti jalea, fiindca, un intelept a spus: "Cine cade, se ridica uneori cu mult mai sus!

Daca vrei sa ai putere, bucurie, Har de sus, 
Foloseste rugaciunea, totul iti v-a da Iisus,
 Suflet drag, sa stii ca-n viața, Totdeauna e mai bine, 
Tu sa suferi pentru altul, decat altul pentru tine!"

 Ferice de acela, care doreste desavarsirea! Aprinzand in al sau suflet, ca o candela iubirea! Amin si Aliluia!
                                                                                                             Preot Ioan 🛎.

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO