marți, 20 noiembrie 2018

CÂT DE DULCE E IERTAREA..

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...

de Preot Sorin Croitoru

Mulțumescu-Ți Ție, Doamne Sfinte,
Pentru că m-ai învățat iertarea
Și-n sfârșit sunt liber să iubesc..
M-ai scăpat de ura dinainte,
Când mocnea în mine răzbunarea,
Și de-atunci, Iisuse, înfloresc!

Mai demult, pe când țineam mânie,
Și-Ți ceream mereu să-mi faci dreptate,
Indicându-Ți modul cum s-o faci,
Nu aveam în suflet bucurie,
Fiindcă păgâneasca-mi răutate
Mă făcea nevrednic să mă placi..

Dar mi-ai zis cu șoapta Ta blajină
Să îmi calc dreptatea în picioare
Și să iert precum și Tu iertai,
Iar de-atunci trăiesc într-o lumină
Ce aș vrea s-o aibă fiecare:
N-am murit și totuși sunt în Rai!

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO