sâmbătă, 27 ianuarie 2018

PĂRINTELUI IOAN "CLOPOTEL"

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...

 Dedic aceasta poezie parintelui Ioan Mesagerul, insă eu ii spun „Clopotel“ fiindcă aproape in fiecare dimineată, telefonul meu celular anuntă cu cate un clinchet de clopotel, fiecare mesaj care soseste de la părintele Ioan si pe care il astept cu nerăbdare si mare bucurie. Săru mana.


  Părinte drag, să ne trăiesti,
Iti multumesc fiindcă ne esti,
Toiag de sprijin la nevoi,
Ești trup și suflet langă noi.
 
 Ai o menire si-un drum greu,
Să ne conduci la Dumnezeu,
 Pe toti cu dragoste ne-ndrumi,
Din păcătosi faci oameni buni !
 
 Părinte, poate fi oricine,
Dar poate merge langă tine,
Si-ti este-alaturea oricand,
Doar cel ce-i inger pe pământ.
 
 Tu treci prin tot ce eu voi trece,
 Caci poti si sti a-mă-ntelege,
Vrei sa-i duci la Hristos pe toti,
Părinte! Eu mă rog să poti!
   
 Oprea Simona Victorita
   
        Bucuresti

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO