marți, 28 noiembrie 2017

O dorinţă...

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Motto:
"Toţi avem ceva de sperat
Un loc minunat,
O lume mai bună,
Nu atât de nebună."

Cred că nu te înşeli.
Da, am făcut greşeli.
Dar am învăţat
Un lucru minunat:
Niciodată să nu mă tem,
Ci viaţa să o desfăşor ca pe un ghem;
Să fiu conştient că am greşit,
Şi totuşi să merg spre infinit.
E infinitul meu,
Şi da, va trebui să răspund mereu,
Oricât îmi va fi de greu,
Pentru tot ce am făcut
În prezent sau în trecut.
Iar în viitor,
Totuşi să zbor
Spre o lume mai bună,
Nu atât de nebună
Ca lumea de aici,
Unde, toţi sunt inamici,
Luptând pentru tot şi toate,
Chiar şi pentru ce nu se poate.
Lumea din viitor o doresc
Şi o privesc,
Ca pe un loc minunat,
Unde, atât de multe din câte am visat
S-au şi realizat:
Fără greşeli,
Fără ce a fost ieri,
Doar clipa ce va veni,
În fiecare nouă zi.



         Φ          
                                               Berlin, Deutschland,

 11.03.2015,ora 900-916

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO