miercuri, 30 august 2023

VEI MAI VENI ȘI-O SĂ RĂMÂI

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


de Preot Sorin Croitoru
 
Și dacă mă întorc la Tine
Cu toată râvna mea dintâi,
Te vei milostivi de mine
Și vei veni și-o să rămâi?..

O să mai bați din nou spre seară
La ușa sufletului meu
Ca să-Ți deschid, Iisuse, iară
Și să cinez cu Dumnezeu?..

Atât îmi mai doresc, Hristoase,
Să-mi treci al sufletului prag..
Atâtea amintiri frumoase
Revăd mereu cu mare drag..

A fost cândva “ca niciodată”,
De n-ar fi fost, nu-mi aminteam,
A fost o inimă curată
În care, Doamne, Te primeam.

S-a întinat apoi seraiul
Și nu Te-am mai putut primi,
Și am pierdut îndată raiul
Și-am plâns în fiecare zi.

În vremea umilinței mele
Am înțeles că am greșit,
Vărsat-am multe lacrimi grele
Și-am suspinat și m-am căit.

Din ceruri mi-ai privit căința
Și mi-ai venit în ajutor
Sporind în mine pocăința
Prin harul Tău mântuitor.

Acum Te-întreb, Iisuse Sfinte:
Vei bate iar la ușa mea,
Mă voi grăbi ca înainte
Să Îți deschid, și vei intra?..

Te rog la ceas de rugăciune,
Dă-mi, Doamne, râvna cea dintâi,
Să poți ca-n vremurile bune
Să vii din nou și să rămâi,

Și vom cina din nou spre seară
Și voi vedea Taborul iar,
Și lacrimi or să curgă iară
Din sufletu-mi cel plin de har..

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO