joi, 22 martie 2018

VIATA MEA TI-O-NCHIN !

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...


Versuri :Eliana Popa

De pe Sfanta Cruce
Cad picuri de sange
Unde siroiesc
Vițe odrăslesc.
Floarea vinului
Si-a pelinului
Rodul bucuriei
Si al Liturghiei !

De pe Trupul Sfant,
Cad până-n pămant
Picuri de sudoare
Si lacrimi amare.
Unde se opresc
Iute-nmuguresc
Flori de mir,ceresti
Crini imparatesti.

Din coasta strapunsă,
Sange si-apă cursă
Unde picura 
Grâul incoltea 
Apa il hrănea
Spicul se cocea
Si Măicuta Sa
In snopi il lega !

,,- Dragi florile mele
Să-mi fiti mângâiiere!
Floarea mirului,
Draga Domnului
Floarea vinului,
Drag sangele Lui
Floarea graului,
Drag trupsorul Lui"

Si din flori de mir,
Din al lor potir
Strânge o albină
Ceară, albă, fină
Să facă făclii
Pentru Liturghii
Si le-asează-n cale
Prea Sfintei Fecioare !

Si din cer se cern,
Pe pământ se-astern
Miresme de crini
Cânt de heruvimi,
Candele aprinse
Peste inimi stinse,
Ploaie de iubire
Peste ntreaga fire !

Domnul a-nviat
Si a Impacat
Cerul cu Pământul,
Omul cu Preasfântul
Tatăl Dumnezeu
Si cu Duhul Sau !
Si eu astazi vin
Viata-mi sa-Ti inchin !

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO