miercuri, 16 noiembrie 2016

DARUL MÂNTUIRII

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NADAJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZA-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PACATELE NOASTRE...


de Preot Sorin Croitoru
De câte ori păcătuiesc..
(Și Ți-am promis că nu mai fac),
Deși eu simt că Te iubesc
Și deseori eu plâng de dor,
Și o să plâng pân'-o să mor,
Dar ce să fac, sunt om.. greșesc..
De câte ori nu Ți-am mai spus
Că voi trăi cât mai curat
Ca să Îți plac, Preablând Iisus,
Dar iar în tină am căzut,
Căci poate-'n mine am crezut,
Iar nu în Harul cel de Sus..
Dar astăzi iarăși strâng din dinți
Și iar promit cum am promis
Că voi fi dintre cei cuminți..
Și Îți promit cu ochii plânși,
Cu foc în glas, cu pumnii strânși,
Că-Ți voi fi unul dintre sfinți!
O luptă-i calea cea spre Rai..
Tu ne-'ntărești cu Harul Tău,
Căci nu ne vrei în iad, la "vai",
Plângând în veșnice dureri,
Că nu-'s acolo mângâieri,
Deci vrei la Tine să ne ai!
Mai rabdă-ne, Iisuse blând,
Nu ține seama de căderi..
Primește-ne din nou oricând
Vom plânge iar ca să ne ierți,
Ca pe copii Tu să ne cerți,
Și dă-ne pocăință-'n gând!
Și de-om cădea, vom plânge iar
La Tine, Domnul răstignit,
Și iar ne vei sfinți prin Har!
Toți cei ce-au plâns s-au mântuit,
Ca și tâlharul pocăit,
Căci mântuirea Ta e-un dar!
amin

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO