vineri, 21 martie 2014

AM FOST LA DOMNUL!

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NADAJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZA-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PACATELE NOASTRE...
AM FOST LA DOMNUL!

Dacă aţi ştii cu câtă bucurie,
Azi noapte-am mers la Domnul, sus!
Eram într-o călătorie
În visul meu, către Iisus.

Înmărmuresc! Mă uit tăcută,
La locul ce e veşnic Sfânt!
- „Doamne, spune-mi că nu-s pierdută!
Voi asculta al Tău Cuvânt!

Ce privelişte minunată!
Doamne, vreau cât mai mult să ştiu
Ce e-nnăuntru, cum arată
Şi pentru ce noi o iubim?”

- „Să ştiţi, de mergeţi pe calea dreaptă
Voi, nu veţi fii în veci uitaţi.
Aici, pe toţi, Iisus v-aşteaptă,
Să veniţi când sunteţi chemaţi.

Oameni buni, legea mea e Sfântă,
Pe voi, toţi, vă vreau vindecaţi.
Vor fi în Rai, doar ce-i ce- ascultă
Cuvântul meu. Şi-n alb, voi veţi fi- îmbrăcaţi.

Aici, nu dai peste durere,
Aici n-ai lacrimi, nici suspin,
Căci pentru om, sunt mângâiere!
Aici e locul cel divin”.

- „Închin imnuri înălţătoare,
Atunci, când stau la rugăciuni.
Şi, sufletul nu mă mai doare.
Mai fă Doamne, nişte minuni!

Vreau Doamne, să fim împreună,
Eu, soţul şi părinţii mei,
Sub ocrotirea Ta cea bună
Fă o minune dacă vrei!

Viaţa noastră e luminată,
De Tine. Ştiu, eşti Bun şi Sfânt!
Iar bunătatea ţi-o arată
Cum ai făcut şi pe pământ”!

Acolo, sus, în Cerul Sfânt
Vom merge toţi la El odată.
Chiar de-am greşit, Domnul ne iartă,
Dar să-mplinim al Său Cuvânt!

- „Mai dă-mi Iisuse, iar putere,
Vreau ca să uit de chin şi jale.
Şterge din suflet a mea durere,
Doar cu-n gest al mâinii Tale!”

Ce bucurie şi câtă iubire,
Va fi alături de Bunul Iisus!
Şi, Doamne, ce mare fericire!
Nu pot să spun, cât e de spus...

Dar, omule, ai grijă şi ia aminte,
C-alăturea de Domnul Sfint,
Nu va sta cel care mai înainte
Cinstit şi curat n-a trăit pe pământ.

- „Doamne, de poţi, te rog mă iartă,
Că am păcate de nedescris,
Paşii pe drumul Tău mă poartă,
Noaptea când eu păşesc în vis.

Mi-ai dat o cruce grea ca să duc
Şi de copil eu am suferit.
Doamne, poate c-atâta merit,
Dar ştiu că mereu m-ai iubit!”
În vis, Iisus mereu se arată,
Şi-n Cer, locul e pregătit,
Ne-aşteaptă îngerii pe toţi, îndată
Dar, după ce ne-am mântuit!

Georgeta
(Craiova, 23 februarie, 2009)

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO