vineri, 23 februarie 2024

GÂNDURI ÎNTR-O PAUZĂ DE PRÂNZ..

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“

                   

Dragii mei, am observat că s-au înmulțit pe internet postările a fel de fel de indivizi care dau explicații la evenimentele "Marii resetări" prin prisma unor fenomene extraterestre. Peste tot pe unde deschid internetul apar "guru" ăștia calificați care știu ei ce se întâmplă pe pământ. Ideea ar fi că extratereștrii ar fi fost prezenți dintotdeauna pe planeta noastră, iar acum au decis să ia măsuri împotriva umanității din motive numai de ei cunoscute. 

     Apreciez faptul că lumea a înțeles că "se întâmplă ceva" pe pământ, că am intrat într-o fază nouă a istoriei care nu ne va aduce nimic bun în viitor. Dar rămân uimit de ridicolul unor astfel de explicații de natură ufologică. Și chiar pot să vă spun că am simțit de multe ori un fel de mâhnire în adâncul inimii la auzul acestor încercări de a explica fenomenele prezentului pe care îl trăim.

Fraților, dacă Biserica, "stâlp și temelie a adevărului", tace este normal ca alții să-și deschidă gurile. Dacă cei care trebuie să lumineze poporul tac din cauza unei timidități greșit înțelese este normal să se ridice fel și fel de "prooroci și învățători mincinoși". Cum zicea Domnul Hristos la Florii: "Dacă aceștia vor tăcea, pietrele vor striga!" Dacă slujitorii Adevărului ipostaziat nu catadicsesc să explice puțin poporului că am intrat în perioada apocaliptică, își deschid gurile alții care prin inepțiile lor rătăcesc poporul debusolat, pregătindu-l și mai bine pentru primirea lui Antihrist. De la orice preot cu care am încercat să vorbesc până acum despre evenimentele contemporane am primit răspunsul: "Din astea au mai fost pe pământ și uite că sfârșitul nu a mai venit!" În timp ce Părintele Iustin Pârvu striga în gura mare că vremea sfârșitului este aproape, preoții pe care îi interpelez eu se feresc să deschidă astfel de subiecte. 

          Nu cumva să le stric eu pacea interioară cu astfel de subiecte tulburătoare.. Deci mă uitam la comentariile de la postările acestor "guru" români sau italieni și am văzut mereu mii de like-uri și de comentarii pozitive, ceea ce se traduce printr-o mare adeziune a poporului la ideile expuse de ei. De asta se luptă "cei mari" ai lumii să discrediteze Biserica, să nu mai aibă cuvânt, să nu mai spună pe față adevărul, ca la adăpostul tăcerii Bisericii să-și poată desfășura ei propaganda veninoasă pierzătoare de suflete.
 
Dragii mei, omul neluminat de credința cea adevărată simte că există forțe "extra"- terestre, adică ființe care nu aparțin lumii acesteia pe care o cunoaștem noi, dar respingând învățătura Sfintei Scripturi despre existența lumii celeilalte el își inventează civilizații super-evoluate venite din spațiul cosmic despre care nu are absolut nici o dovadă palpabilă. Sfânta Scriptură însă ne învață că Dumnezeu a creat lumea spirituală a îngerilor buni și pe cea materială, pe care a încununat-o prin crearea omului.,
,
 Omul este centrul universului material, singura ființă zidită de Dumnezeu ca icoană a Sa, "chip" al Său, microcosmos în macrocosmos, spirit și materie, înger și pământ. Nu există nici o ființă materială rațională extraterestră, singurii făcători de rele "extratereștri" sunt îngerii cei căzuți din slava și din grațiile lui Dumnezeu din cauza mândriei lor. Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar tot ceea ce se întâmplă în ultima vreme are explicații de natură apocaliptică. Și îmi pare rău să vă spun, dar mulți dintre dumneavoastră ar trebui să mai pună mâna pe Sfânta Scriptură în care ne vorbește Însuși Dumnezeu. Domnul să ne binecuvânteze pe toți, amin.

Pr.Sorin Croitoru 

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO