marți, 22 martie 2022

ROAGA-TE TU PENTRU TOTI CA DE TINE AM EU GRIJA!

Dragă cititorule! Nimeni dintre noi nu e deplin sănătos cu sufletul. Toţi avem şi suferim boli sufleteşti mai mici sau mai mari. Să cădem cu ele înaintea Doctorului şi Tămăduitorului trupurilor şi al sufletelor noastre, rugându-ne: „Sufletul meu, Doamne, cel slăbănog, se află cumplit în multe feluri de păcate şi în fapte netrebnice! Ridică-l cu cercetarea Ta cea dumnezeiască, precum ai ridicat de demult pe slăbănogul, ca, fiind mântuit, să strig Ţie, Îndurate: Dă-mi, Hristoase, tămăduire!“


Bucuria mea, Odata, un preot crestin ortodox a fost intrebat: “Parinte, invata-ma o rugaciune fiindca, incepe postul, iar eu ma rog, ma rog, dar Dumnezeu, nu ma aude si as vrea sa am inima linistita. Parintele, zambind i-a raspuns: - Doi oameni erau pe o insula pustie si nu puteau sa primeasca ajutor de nicaieri. Si s-au rugat fiecare, cum a putut mai bine. Mai intai de toate, aveau nevoie de mancare. S-au rugat si Dumnezeu a trimis mancare unuia din belsug, iar celuilalt deloc. Apoi aveau nevoie de un loc in care sa se adaposteasca de vremea rea. Unul a gasit o pestera placuta, iar celalalt n-a gasit nimic. Pentru a pleca de pe insula aveau nevoie de o barca. Unul a gasit, ca prin minune, o astfel de barca la mal, iar celalalt, nu. Cand cel care a gasit barca s-a hotarat sa plece de pe insula, s-a gandit ca prietenul sau se afla in aceeasi nenorocire si l-a chemat sa plece impreuna. Inainte de a pleca de pe insula, cel dintai l-a intrebat pe celalalt: 

De ce, indiferent ce i-am cerut lui Dumnezeu, mie nu mi-a dat, dar tie ti-a dat din belsug?"

 Iar acela i-a raspuns: "Dumnezeu mi-a dat tot ce i-am cerut, pentru ca in toata aceasta vreme, i-am cerut doar un singur lucru: SA TE AJUTE PE TINE!" Cea mai puternica rugaciune in post este iubirea aproapelui! Fii bun si vei avea pe Dumnezeu in inima! 

Cat de adevarate si minunate sunt cuvintele: ROAGA-TE TU PENTRU TOTI CA DE TINE AM EU GRIJA! Si pe pomelnic sa-i treci pe toti cei dragi ai tai, incepand cu parintele tau duhovnic, iar tu sa te treci ultimul! Aceasta inseamna sa fii altruist si nu egoist, aceasta inseamna sa fii bineplacut lui Dumnezeu! Amin si Aliluia!
                                                                                                                          Preot Ioan .

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO