sâmbătă, 18 februarie 2017

CĂUTAȚI CREDINȚA!

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...



de Preot Sorin Croitoru
Căutați credința ce deschide porți,
Căutați credința ce învie morți.
Numai ea ridică mințile la Cer,
Dacă ea lipsește, sufletele pier..
Căutați credința ce aduce har,
Fără ea necazul este în zadar.
Fără ea durerea nu e cu folos,
Fără ea, în viață pierdem ce-i frumos!
Viața în credință se va face Rai:
Vor veni din ceruri îngeri în alai.
Vor privi cu grijă sfinții cei de Sus
Spre acei ce-'n viață cred în Domn Iisus!
Căutați credința ce se face scut,
Căci vrăjmașii negri dinții își ascut..
Unde nu-i credință, groaznic vor mușca,
Răni ucigătoare ei vor provoca!
Soarele se-ascunde deseori în nori,
Iar credința tare, moare uneori.
Fără soare cerul este mohorât,
Fără de credință, traiul e urât!
Mă aflam la poarta Raiului (în vis).
Am pierdut credința și poarta s-a închis..
Am strigat: "Iisuse, vreau să intru-acum"!
Însă-atuncea Raiul dispăru în fum..
Și mi-am zis: credința s-o păstrezi de-o ai,
Căci ea luminează calea cea spre Rai,
Fără ea se pierde mintea pe poteci,
Fericit e omul ce n-o pierde-'n veci!
amin

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO