marți, 20 martie 2018

TU ESTI


Mi-e foame de iubire, IUBIRE esti Tu
Eu pot să-Ti spun ,,da", când mulți Îti spun ,,nu",
Eu pot să Te chem, când mulți nu Te vor,
Eu pot să Te văd, când altii orbi, mor!


În gând eu Te chem, în suflet Tu esti
Prin oricare lucru frumos...îmi vorbeşti,
Prin ploaia de ieri, prin clipa de azi,
Prin verdele crud din cetini de brazi.

Mi-e gura uscată, mi-e sete de Tine
Căci Tu eşti Izvorul ce curge in mine,
Şi vreau sa Te sorb...când mulți nu Te vor
Sau poate nu ştiu să bea din Izvor !

Mi-e dor de frumos, Frumosul Tu eşti
La cel ce Te cheama, Tu asta zideşti,
În oricare lucru şi-n inima mea,
În toată Zidirea, in pulberi de stea

Mi-e dor să trăiesc, Trăire Tu eşti
Când simt ca ma pierd, din nou mă hrăneşti
Eu pot să Te simt, când altii nu cred
Căci chiar de trăiesc, trăirea işi pierd !

Versuri: Eliana Popa

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO