sâmbătă, 25 februarie 2017

DOMNUL ESTE AJUTORUL TĂU

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZĂ-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE...



Să vă fie ZIUA,
Ca O SARBĂTOARE,
 Iar IN SUFLET, Insusi,
 DOMNUL SĂ COBOARE,

 Să v-aducă PACE,
 Să v-aducă HAR,
Să vă fie SPRIJIN,
Să vă fie FAR,

Să vă fie HRANA,
 Să vă fie MIR,
Să vă dea din nou,
SUFLET DE COPIL,

 Si să vă soptească
 Cu a Sa iubire:
,,Eu sunt langă Tine,
Cheamă-Mă copile !

"Domnul este ajutorul meu, si nu mă teme de ce-mi va face mie omul. Nu mă voi teme de rău, pentru că Tu cu mine esti. Că Tu esti Dumnezeule, intărirea mea, Stăpanitor tare, Domn al păcii, Tata al veacului ce va sa fie, si Impărătia Ta este Imparatie vesnica. Ca a Ta, a Unuia, este Imparatia si puterea si slava, impreună cu Tatăl si cu Duhul Sfant, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

                                                                                                                               Preot Ioan.                    

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO