Botosaneanul Ortodox: RUGĂCIUNE

Botosaneanul Ortodox: RUGĂCIUNE:

După cum pe Vames, Doamne
L-ai făcut "luminător",
Fă-mă si pe mine astăzi
Decât ieri mai râvnitor.

Pasii mei slăbit-au foarte
Si mă poticnesc să cad,
Iar viața mea cea stearpă
S-a apropiat de iad.

Nu se află vindecare
În netrebnicul meu trup
Si "năravul din născare"
Nici acum nu pot să-l rup.

Învechitu-m-am în rele
Si de ele nu mai scap
Căci s-au înmulțit mai tare
Decât perii mei din cap.

Părăsit sunt de prieteni
Si de unii dintre frați,
Cari s-au smintit de mine
Si se află depărtați.

Luminează-mi, Doamne, calea,
Înnoindu-mi sfântul dar
Si dulceața Ta cerească
Să mă veselească iar.

Pomenirea Ta cea sfântă
Dă s-o am neîncetat
Si din inima înfrântă
Fă "locas" prea luminat.

Postări populare de pe acest blog

Postul fara rugaciune nu ne apropie de Dumnezeu

CATEVA PROOROCII DESPRE SFARSITUL LUMII

Cât putem ierta?

Care e rugăciunea primită de Dumnezeu?

AICI -CANTARI BISERICESTI- LITURGICE