luni, 23 septembrie 2013

MAICA SFANTA

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI, ASA CUM AM NADAJDUIT INTRU TINE! BINECUVANTEAZA-NE DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PACATELE NOASTRE...



Fãrã Tine aş alerga precum Cain
În Numele lui Hristos departe de El
Aş fi un rãtãcit, eretic şi rebel
Cu sufletul bezmetic şi hain

Fãrã Tine nu este Ortodoxie
Nu mai aflã nimeni calea cãtre Cale
Ne-am închina şi-am face osanale
Vrãjmaşului ce urcã din Vãpaie

Fãrã Tine de mult aş fi în iad
Fãrã Tine n-aş putea trãi o clipã
Lacrima Ta mi-e tainicã aripã
Ce-mi prinde sufletul când cad

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO