luni, 21 noiembrie 2011

Psalmul 139

1. Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti,

2. stii cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul.
3. Stii cand umblu si cand ma culc, si cunosti toate caile mele.
4. Caci nu-mi ajunge cuvantul pe limba, si Tu, Doamne, il si cunosti in totul.
5. Tu ma inconjori pe dinapoi si pe dinainte, si-Ti pui mana peste mine.

6. O stiinta atat de minunata este mai pe sus de puterile mele: este prea inalta ca s-o pot prinde.
7. Unde ma voi duce departe de Duhul Tau, si unde voi fugi departe de Fata Ta?
8. Daca ma voi sui in cer, Tu esti acolo; daca ma voi culca in locuinta mortilor, iata-Te si acolo;
9. Daca voi lua aripile zorilor, si ma voi duce sa locuiesc la marginea marii,
10. si acolo mana Ta ma va calauzi, si dreapta Ta ma va apuca.
11. Daca voi zice: "Cel putin intunericul ma va acoperi, -si se va face noapte lumina dimprejurul meu!"
12. Iata ca nici chiar intunericul nu este intunecos pentru Tine; ci noaptea straluceste ca ziua, si intunericul ca lumina.
13. Tu mi-ai intocmit rarunchii, Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele:
14. Te laud ca sunt o faptura asa de minunata. Minunate sunt lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!
15. Trupul meu nu era ascuns de Tine, cand am fost facut intr-un loc tainic, tesut in chip ciudat, ca in adancimile pamantului.
16. Cand nu eram decat un plod fara chip, ochii Tai ma vedeau; si in cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau randuite, mai inainte de a fi fost vreuna din ele.
17. Cat de nepatrunse mi se par gandurile Tale, Dumnezeule, si cat de mare este numarul lor!
18. Daca le numar, sunt mai multe decat boabele de nisip. Cand ma trezesc, sunt tot cu Tine.
19. O, Dumnezeule, de ai ucide pe cel rau! Departati-va de la mine, oameni setosi de sange!
20. Ei vorbesc despre Tine in chip nelegiuit, Iti iau Numele ca sa minta, ei, vrajmasii Tai!
21. Sa nu urasc eu, Doamne, pe cei ce Te urasc, si sa nu-mi fie scarba de cei ce se ridica impotriva Ta?
22. Da, ii urasc cu o ura desavarsita; ii privesc ca pe vrajmasi ai mei.
23. Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima! Incearca-ma, si cunoaste-mi gandurile!
24. Vezi daca sunt pe o cale rea, si du-ma pe calea veciniciei!

Niciun comentariu:

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO