vineri, 4 noiembrie 2011

FLORI DE IUBIRE

(sa chemam semeni nostri in inima noastra si sa le daruim iubire)

Te simt pe cărările inimii
Păşind cu tălpi de lumină
Şi lăsând în urma Ta miresme de Cer.
Îţi simt pasul uşor ocolind rane
Pentru ca apoi să îngenunchezi lângă ele
Şi lacrima Ta să le spele...
Simt florile crescând din dureri
Pe care atingerea sfinţeniei Tale
Le-a făcut flori de iubire,
Cu petale ce nu se ofilesc,
Cu frunze ce nu-ngălbenesc..
Cu parfum de şoapte ,,Te iubesc!”
Ce mult aş fi vrut să le dăruiesc
Semenilor ce-mi par îngeri..
Dar Tu mi-ai spus blând:
,,Cheamă-i la tine în suflet,
Pe cărări de iubire
Cu flori de nemurire!”
Şi i-am chemat, Doamne!
Fă Tu curat în cămara inimii mele
Şi-mpodobeşte-mi grădina
de florile Iubirii Tale
cu parfum de şoapte ,,Te iubesc!”

Niciun comentariu:

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO