joi, 17 noiembrie 2011

A BATUT LA USA TA CINEVA



Am inteles candva ca Tu Doamne ne iubesti la fel pe toti. Atat pe cei credinciosi cat si pe cei pacatosi si mai ales ca ii iubesti la fel si pe cei din RAI cat si pe cei din IAD , atat pe cei vii cat si pe cei morti!

Chiar daca au ajuns acolo tu Doamne ii iubesti, chiar daca ti-au gresit, te-au ignorat, nu te-au crezut, nu au ascultat poruncile tale, chiar daca Te-au rastignit, Tu tot ii iubesti! Am stat si am cugetat iar, oare cum poti, sa nu tii minte raul..., cum poti sa ierti atata ?

Dar Tu Doamne esti Iubire si asta depaseste chiar si portile Iadului, rupe zavoarele si lacatele de fier si de arama..., biruieste moartea, leaga cerul de pamant, eternitatea de nemurire, patrunde in inima noastra a pacatosilor, se sacrifica pentru noi, isi da viata pentru mantuirea nostra, indeparteaza altarele celor rai din inima noastra si mai mult de atata sta si bate la usa milostivirii noastre, la usa casei noastre, la usa inimii si a sufletului, neincetat..., si de cate ori o tinem inchisa?



« A batut la usa ta cineva,
Si n-a raspuns nimenea
In tacerea negrei nopti
Sta un om si plange
Fata lui e numai rani
Piepul numai sange.
Cine esti strain pribeag , cine esti ?
De-al cui dor Tu pribegesti ?
Pentru cine Te-au brazdat
Bice fara numar ?
Ce povara ti-au lasat
Rana de pe umar ?
Eu sunt painea ce s-a frant lumii-ntregi,
Si sunt vinul Noii Legi.
N-am venit sa plang in drum rani usturatoare,
Plang pe cei ce pierd acum
Ultima chemare.
A batut la usa ta Cineva,
Hai deschide nu mai sta
Nu lasa sa plece trist, poate niciodata,
Mana lui la usa ta,
N-are sa mai bata ! »



Vai de cate ori am auzit aceste versuri, de cate ori lacrimile imi vuiau pe fata? De cate ori te chem si acum Iisus iubit , hai vino iar Iisuse usa e deschisa, acum te astept cu toate portile deschise... ! Si stau si plang la usa casei mele , oare cand ma vei auzi Doamne ?

Am pierdut pe Domnul,
Doamne ce am facut, ajutorul meu!
Nu am vegheat cu grija, nu l-am pretuit
L-am pierdut si amarnic am pacatuit !
Doamne fara tine nu pot sa traiesc
Lasa-ma Iisuse iar sa te gasesc !

Si astept si iar astept, ziua si noaptea, nimic nu mai conteaza, numai Vino si la mine. La mine pacatoasa si nevrednica, cum sa cutez acum sa te chem, cand te-am lasat de atatea ori afara, cum sa mai am curajul sa te invit in casa mea care e atat de murdara ?

De cate ori mana ta Iisus iubit a baut la usa casei mele, a inimii mele ? De cate ori eu pacatoasa nu ti-am deschis...? De cate ori ai plecat trist si suferind, de cate ori iar te-am rastignit si iar si iar ?

De cate ori te-ai intors la mine si iar m-ai ajutat, de cate ori m-ai aparat de Razboinicii cei rai, si ai luat masa cu mine, de cate ori m-ai hranit cu Trupul Tau cel Sfant si cu Curat Sangele Tau, m-ai hranit Doamne ca in veci sa nu mai flamanzesc!

De cate ori m-ai spalat de pacatele mele si m-ai curat decat zapada m-ai albit?

Ai stat in casa mea, Doamne si ai curati-o, mi-ai dat liniste si pace , iar inima mea si a Ta s-au unit batand ca si UNA, ce fericire era pe atunci... am uitat de toate si de toti , parca aveam nemurirea la picioare, si cata iubire simteam atunci, ma contopeam cu Tine si inimiile noastre bateau impreuna...cata armonie, dragoste si parca ingerii din cer cantau cu noi...!

Razboinicii au plecat, dar eu ce am facut ? Am crezut ca pot lupta si fara Tine , da am crezut ca pot sa ma opun lumii si fara ajutorul Tau, ca armele mele vor fii de ajuns !!

Usa mea iar am inchis si Te-am dat afara. Oare unde ai plecat ?

La mii de usi ai asteptat,
Dar nimeni nu s-a indurat
Si ai ramas in ger si azi,
Copil cu lacrimi pe obraz !
La ai tai Iisuse ai venit
Si nestiind nu te-au primit
Iar tu cu suflet plin de dor
Ai plans mereu de mila lor.
Batand mereu cu acelasi dor
La usi inchise cu zavor
Dar cati ti-ar mai deschide azi,
Copil cu lacrimi in obraz ?
Copilule sarman copil,
Curat ca roua de april
De atata vreme tu petreci
La usa inimilor reci !

Ingerul meu pazitor, care nu a uitat de ele si asteapta sa imi sara in ajutor ! Doar o strigare si e langa mine, dar un gand si un cuget si un dor parca ma incoltesc, cum am uitat de El si oare cat a asteptat sa il strig din nou ! Si chipul bland spre mine se indreapta si imi da putere nimic nu e pierdut, imi intinde mana si imi da o arma !

Armele mele prafuite de prea multa vreme si ruginite, cum am putut sa uit de voi? Veniti la mine, de acum nu mai sunt singura sunt cu voi in fiecare zi, o sa va pastrez in casa mea , si o sa ma apar cu voi !! Te strig Doamne si lupt, si iar te strig !!

Ajuta-ma Iisuse unde esti ? ma ataca din toate partile, casa mi-au inconjurat, uite-i cum intra pe usa , vai ce repede patrund in casa mea, Doamne unde esti ? Usa mea am lasat-o deschisa pentru Tine ..., si alerg incoace si incolo , si fug la usa si te strig in noapte . Vino la mine, numai Tu ma poti scapa !! si plang si strig , sunt istovita cat de puternici sunt , isi incordeaza arcurile lor si ma cauta ca sa ma sageteze in inima, vai uite intra si pe ferestre le-au spart si patrund inauntru se pun la masa mea...!

Ajuta-ma Doamne unde esti ?

« Domnul este luminarea mea si mantuirea mea , de cine ma voi teme? Domnul este aparatorul vietii mele de cine ma voi infricosa? Cand se vor apropia de mine cei ce imi fac mie rau, ca sa manance trupul meu...Nu ma voi teme de mii de popoare care imprejur ma impresoara,caci Tu Doamne esti cu mine.

De s-ar randui impotriva mea ostire, nu se va infricosa inima mea, de s-ar ridica impotriva mea razboi, eu il El nadajduiesc !

Nu ma voi teme de ce-mi va face mie omul, ca Tu Doamne esti cu mine !»

Si ies iar la usa casei mele si Te caut si Te strig..., ma uit in jur, si parca Te zaresc , dar esti Tu oare ?, da Tu esti si vii pe nori , spulberi cu suflarea ta tot ce e in cale si Razboinicii se ingrozesc de atata Putere si lumina , si dispar tot asa de repede pe cat au venit!

Iarta-ma !! Stii ca Te iubesc ...eu pacatoasa nici ochii nu cutez sa ii mai ridic din pamant si caut in inima mea un coltisor sa ma ascund de Slava Ta , dar nu gasesc , vai totul e lumina oriunde ma ascund Tu ma vezi, si ma chemi la Tine , ca sa nu mai ratacesc calea si ma privesti duios si lin...si plang incet...in sfarsit ai venit iar la mine, nu m-ai uitat si ma acoperi cu dragostea Ta, cata bucurie ..., as sta asa o vesnicie , nu mai pleca ramai la mine IIsuse, curateste-mi casa mea si o lumineaza, sa ii pot primi pe toti prietenii Tai sa stam impreuna la masa!

Si te chem in casa mea , Vino Iisuse, nu mai pleca de la mine, stai la masa mea !! Cat de fericita sunt ca esti cu mine si inima mea parca vibreaza de atata dragoste in jur, cata lumina ! Stiu ca acum esti cu noi pana la sfarsitul veacurilor si imparatia Ta este imparatie vesnica !

Si cata bucurie, din nou parca aud ingeri cantand cu glasul lor dulce.

Slava Tie Hristoase Dumnezeul nostru, nadejdea noastra Slava Tie !

Sfant Sfant e Numele Tau !



Niciun comentariu:

CALENDAR ORTODOX PE 100 DE ANI !

https://www.noutati-ortodoxe.ro/calendar-ortodox/?year=2024

Arhivă blog

https://www.diigo.com/

Postări populare

PENTRU VIZITATORI

PENTRU CEI CARE AU AJUNS AICI
LE SPUN,, BINE ATI VENIT"

PENTRU CEI CARE AU CITIT
,,SA VA FIE DE FOLOS"

PENTRU CEI CARE COMENTEAZA..
,,SA FIE ELIBERATI"

PENTRU CEI CARE PLEACA..
,,SA FITI BINECUVANTATI"


Cel ce crede, se teme; cel ce se teme, se smereste; cel ce se smereste, se îmblânzeste; cel blând, pazeste poruncile; cel ce pazeste poruncile se lumineaza; cel luminat se împartaseste de tainele Cuvântului dumnezeiesc. (Sfântul Maxim Marturisitorul)

BIBLIA ORTODOXĂ

BIBLIA ORTODOXA AUDIO